Telefon, e-mail és SMS kezelése egy szoftverben
Hívások kezelése, hangrögzítés
Valós idejű információ a vezetők és munkatársak számára az ügyfélszolgálat működéséről.
Részletes statisztika a bejövő hívások eloszlásáról, megválaszolásáról és munkaidő mérésről.
Tömeges hívások könnyű kezelhetősége, adminisztrálása és követése.
Hibabejelentő, panaszkezelő űrlapok létrehozása forgatókönyvek és szkriptek alkalmazásával.
Kommunikáció több csatornán
Hatékony kommunikáció telefonon, e-mailen és sms-ben egy rendszeren belül ügyfeleivel és munkatársaival.
Nem csupán az ügyfélszolgálati munkatársak, hanem a teljes cég irodai telefonos kommunikációja integrálható a hatékonyabb működés érdekében.
Egyszerű kezelhetősége miatt a megoldásunk gyorsan bevezethető.
Statisztikák, integráció
Valós idejű felügyelet és statisztikák általi ügyfélszolgálat monitorozás.
Lehetőség van a zárva tartás, ügyelet, IVR-ben letett hívások operátori oldalon történő kezelésére is.
Integrálható ügyviteli, CRM, ERP szoftverek, ezáltal a rendszerben automatikusan azonosíthatók, priorizálhatók (normál, VIP ügyfél) a hívások.
Milyen megoldást kínálunk?
Hívások kezelése
Operátori felületünkön teljes körű információt biztosítunk, hogy egyszerűen, átlátható módon kezeljék a beérkező hívásokat.
– Nem fogadott, IVR-ben letett, zárvatartás alatt hívott rekordok megjelenítése
– Visszahívások kezelése, másik munkatársra kiosztása
– Munkatársak állapotának megjelenítése (ki van szüneten, vonalban, … mennyi ügyfél várakozik)
– Asztali készülékes vagy softphone üzemmód akár mellékenként eltérően
– Ügyfél és belsős telefonkönyv kialakítása
– Hívó fél azonosítása (kapcsolattartó szinten is)
– Operátori előzmények megjelenítése, hanganyag visszahallgatási lehetőség
Telefon, e-mail, sms és hibajegyek kezelése
Beállítható státuszok alapján nyomon követhető a nyitott, folyamatban lévő és megválaszolt e-mailes megkeresések.
– A beérkező e-mailek megfelelő ügyintézőhöz rendelhetők, aki az adott e-mail felelőse lesz
– E-mailek mappákba történő rendezése által a visszakereshetőség is egyszerűsödik
– Előre megírt sablon válaszok a gyors és hatékony ügyintézéshez
– Tömeges vagy egyedi e-mail, sms kiküldési lehetőség
– Hibajegyek (ticketek) létrehozása, feldolgozása a különböző csatornákon beérkező megkeresésekhez, ügyekhez
– sms-ek kezelése, ütemezése
Headset vagy asztali készülékes használat
Headset-es vagy teljes értékű asztali készülék működtetése, vagy ezek kombinációja, akár munkaállomásonként eltérően is
– Asztali készülék használata esetén a hívások fogadása a klasszikus módon, a telefonkészüléken történik, mindemellett a rendszer minden funkciója változatlanul elérhető
– Ideális megoldás RDP (Távoli asztali kapcsolat) használata esetén
– Ajánlott olyan cégek esetében, ahol más feladatokat is el kell látnia a munkatársnak, így nem megvalósítható a headset folyamatos használata (pl. személyes ügyfélszolgálat, általános irodai munka)
Szkriptek és folyamatok kezelése
Egyedi űrlapok, folyamatok segítségével a teljes hívási folyamat lekezelhető, adatok rögzíthetőek.
– Összetett szkriptelési rendszer
– Információ gyűjthető az érdeklődési körről (pl. ajánlatkérés adott termékről)
– Panaszkezelési űrlapok kialakítása
– Egyedi folyamatok biztosítása
Minden, ami a jó döntéshez kell!
Wallboard kialakítása
Ügyfelenként teljes eseménytörténet
Híváskezelési és operátori statisztikák
Szolgáltatási szint statisztika
Az Ön igényeire figyelünk!
Komplex funkcionalitás, egyszerű kezelhetőség
Ügyfeleink
Hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánlás
Alakítsa ki velünk vállalkozása sikeres ügyfélszolgálatát!
200+ ügyfél, 15+ év szakmai háttér, 300 000+ hívás kezelése naponta
Segítőkész szakmai támogatás, beruházási költségek és hűségidő nélkül, felhő alapokon
Írjon nekünk, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!