Blog

A helpdesk támogatás fontossága

Adertis
A magas színvonalú helpdesk szolgáltatás egy call center szoftver esetében elengedhetetlen feltétel Rendszerszintű szoftvereknél elengedhetetlen a minőségi helpdesk támogatás Egy informatikai szolgáltatáshoz szinte kivétel nélkül kapcsolódik helpdesk támogatás is. Ez…

Panaszkezelés hívásrögzítéssel

Adertis
A hívásrögzítés a panaszkezelés során számos további előnnyel jár A hívásrögzítés számos előnyéről Miért fontos és mire jó a hívásrögzítés a telefonos panaszkezelésben? Miért szerencsés, ha olyan ügyfélszolgálati rendszert választunk,…

A home office nehézségei

Adertis
A home office sajátos követelményrendszerének tökéletes kiszolgálója egy felhőalapú kommunikációs rendszer Milyen megoldást kínál a home office követelményeire egy felhőalapú kommunikációs rendszer? Az otthoni munkavégzés izgalmas kihívások elé állítja a…

Mikor érdemes ügyfélszolgálati rendszert bevezetni?

Adertis
Minden cég egyedi, ezért az ügyfélkommunikációs megoldást ehhez igazítva kell kiválasztani A cégnek megfelelő ügyfélkommunikációs megoldás kiválasztása Minden cégvezető életében elsőrangú kérdés, hogy hogyan tudja hatékonyabbá tenni az üzletmenetet, gördülékenyebbé…

A felhő alapú rendszerek előnyei

Adertis
Saját szoftverünk egy felhőalapú ügyfélkezelő rendszer, ezért a felsorolt előnyök mindegyikével rendelkezik Miért jó, ha felhőalapú call center rendszert választunk? A felhő alapú szolgáltatások egyre népszerűbbek, ráadásul elképesztő tempóban fejlődnek.…

Mi az az IVR rendszer?

Adertis
Egy jól működő, IVR-rel ellátott telefonközpont vállalkozásunk legolcsóbb munkatársa Az IVR hangmenü rendszer működéséről és előnyeiről „A modern és hatékony ügyfélszolgálat érdekében nyomja meg az 1-es gombot.” Biztosan Ön is…

Mérj, elemezz és optimalizálj

Adertis
A hatékony ügyfélszolgálati munkához elengedhetetlen a mérés, elemzés és optimalizálás Így lesz hatékony az ügyfélszolgálat teljesítménye Egy ügyfélszolgálat vagy call center esetében kiemelten fontos a hatékony működés. Igaz ez a…

VoIP telefonközpontra épülő szolgáltatások előnyei

Adertis
A VOIP technológia olcsó, rugalmas és biztonságos megoldás VoIP telefonközpont szoftverek nélkülözhetetlen előnyei A VoIP betűszó digitalizált hangtovábbítást jelent interneten keresztül (Voice Over Internet Protocol). Ez leegyszerűsítve azt jelenti, hogy…