Professzionális
Call Center rendszer

Főbb funkciók

Értékeink

Kiemelt helpdesk, rendszertámogatás

Kiemelt helpdesk, rendszertámogatás

Szakértő csapatunk számos call centerben bizonyított már. Egy összetett rendszer esetében legalább annyira fontos a segítőkész támogatás biztosítása, mint maga a fejlesztés, üzemeltetés. Alapvető érdekünk, hogy ügyfeleinket maximális kiszolgálásban részesítsük, ha kell többlet feladatokat is vállaljunk az üzemeltetés során.

Prémium megoldások

KKV barát megoldások

Szolgáltatásunkban igyekszünk a kisebb cégeknek is prémium megoldást biztosítani. Számos olyan funkciót valósítottunk meg, amivel könnyebbé tettük ügyfeleink mindennapi működését.

Letisztult, intuitív felület

Letisztult, intuitív felületek

Stabitilásra, egyszerű kezelhetőségre törekszünk, mindamellett, hogy piackutatói igényeket is kielégítő szkriptelési felületet tudunk biztosítani ügyfeleink részére. Egy ilyen rendszernél rendkívűl fontos, hogy átgondolt, letisztult felületekkel, folyamatokkal rendelkezzen. A CapITrist több, mint egy évtizede fejlesztjük piaci igényeknek megfelelően, figyelembe véve, hogy a stabil, üzletileg megfelelő minőségben, minél kevesebb szakértelemmel jól működtethető legyen.

INFORMÁCIÓ- ÉS AJÁNLATKÉRÉS


+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT- ÉS RENDSZERTÁMOGATÁS


+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu
Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS


+36 1 44 33 501
noc@adertis.hu
7/24 ügyelet