Professzionális
Call Center rendszer

Megoldásunk

Professzionális rendszer

Hatékony, felhő alapú

Felhő alapú megoldásunk számos call centerben bizonyított már. Stabitilásra, egyszerű kezelhetőségre törekszünk, mindamellett, hogy piackutatói igényeket is kielégítő szkriptelési felületet tudunk biztosítani ügyfeleink részére. Egy ilyen rendszernél rendkívűl fontos, hogy átgondolt, letisztult felületekkel, folyamatokkal rendelkezzen. A CapITrist több, mint egy évtizede fejlesztjük piaci igényeknek megfelelően, figyelembe véve, hogy a stabil, üzletileg megfelelő minőségben, minél kevesebb szakértelemmel jól működtethető legyen.

Letisztult, intuitív felület

Letisztult, intuitív felület

Egy call center rendszer összetettsége a legbonyolultabb informatikai megoldásokkal vetekszik. A rendszer használhatósága szempontjából kritikus a felhasználói felület letisztultsága, egyértelműsége. Ebben a CapITris élen jár, magas szinten támogatja a hatékony munkavégzést, a gyors betanulást, a folyamat-központúságot.

Ellenőrizhetőség, kimutatások

Ellenőrizhetőség, kimutatások, valós idejű statisztikák

A mai munkaerő piaci helyzetben kritikus, hogy a rendelkezésre álló erőforrásokat hatékonyan használjuk ki. Egy olyan bonyolult folyamatnál, mint a call center tevékenység, a mérhetőséget, ellenőrizhetőséget összetett megoldások biztosítják, így ellenőrizhetőek a hívások, felhasználói tevékenységek, hívásdíjak, projektállapotok, stb.

PROFESSZIONÁLIS RENDSZER HŰSÉGIDŐ ÉS BEVEZETÉSI KÖLTSÉG NÉLKÜL
 

  • Teljes körű, kedvező percdíjú távközlési szolgáltatások (számhordozás, kék, zöld számok)
  • Telesales, telemarketing kampányok kezelése
  • Piackutatási projektek piackutatói igényeknek megfelelő kezelése (szkript, kvóta)
  • Professzionális ügyfélszolgálat kialakítása, online ügyfélelégedettség mérése
  • Multichannel funkciók egy rendszerben integrálva
  • Online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
  • Ügyfél adatbázis frissítése, telefonon és online ürlapokkal
  • Saját, rendszerbe integrált időpontszervezés naptár funkciókkal külső munkatársak részére
  • ClickToCall funkció
  • Többféle integrációs lehetőség (json, xml, egyedi)


 FŐBB TULAJDONSÁGOK
 

  • Valós idejű projektköltség kalkuláció (telefon, HR költség)
  • Egyszerű projekt és adatbázis menedzsment
  • Egyszerű, könnyen kezelhető, grafikus szkriptelési felület
  • Táblázatos űrlapok, feltételvizsgálatok, véletlenszerű kiválasztások
  • Piackutatói igényeknek is megfelelő kvótázási és szkriptelési rendszer
  • Egyedi hívási listák, panelek, hívási listáknál egy rekordon belüli több kontakt kezelése
  • Dinamikus szövegkezelés feltételrendszer szerint
  • Valós idejű statisztikák, operátori teljesítmény mérése
  • Telefonos és online kérdőívek egy rendszerben
  • Szkriptben definiálható email sablonok, dinamikus szövegkezeléssel, egyedi csatolmányokkal
  • Manuális, prediktív tárcsázási lehetőségek
  • Hangrögzítés, hanganyagok tárolási igényeknek megfelelően
  • Többféle belehallgatási módszer
  • SBR, irányítható hívásvégződtetés akár külső telefonszámra adatbázis alapján
  • IVR menü, várakozási sorok kialakítása
INFORMÁCIÓ- ÉS AJÁNLATKÉRÉS


+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT- ÉS RENDSZERTÁMOGATÁS


+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu
Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS


+36 1 44 33 501
noc@adertis.hu
7/24 ügyelet