Stabil, megbízható rendszer, kiemelkedő funkcionalitással
Értékesítés és kampánykezelés
Telesales, telemarketing kampányok kezelése, hatékony prediktív tárcsázási lehetőségek
Szűrőkkel ellátott, fejlett manuális tárcsázási lehetőségek
Egyszerűen kezelhető projekt, adatbázis és felhasználó menedzsment
Sablonizálható, ütemezhető e-mail és sms küldés
Kimenő hívások kezelése mellett bejövő hívások kezelése manuális és prediktív módban is
Ügyfélszolgálatok kialakítása
Multichannel funkciók egy rendszerben integrálva, sablon alapú e-mail és sms küldési lehetőség.
E-mail és hibajegyek egyszerű kezelése, felelősök, csoportok és állapotok alapján.
Ügyfél és belső telefonkönyv kialakítása, hívófél azonosítás PIN kóddal vagy hívószám alapján, egyedi irányítási szabályok és priorizálható várakozási sorok
Hívásrögzítés, QM és egyszerű visszakeresési felület
Piackutatás, online kérdőívek
Piackutatói igényeknek is megfelelő szkript kezelés, valós idejű, többdimenziós kvóta kezelés
Telefonos, online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
Nagyobb számú online ügyfél-elégedettségi és egyedi kérdőívek
Ügyfél adatbázis frissítése, telefonon és online űrlapokkal
Kiemelt funkciók
Értékeink
Kiemelt támogatás ügyfeleink számára
Valljuk, hogy bármilyen jó is lehet egy informatikai rendszer, ha nincs hozzá megfelelő szintű segítőkész, szakmai támogatás, akkor sokkal nehezebb sikeres és eredményes munkát végezni. Egy összetett Call center rendszer esetében is legalább annyira fontos a megfelelő támogatás biztosítása, mint maga a fejlesztés vagy üzemeltetés. Szakértő és segítőkész csapatunk számos ügyfélnél bizonyított már, hiszen alapvető érdekünk, hogy ügyfeleink sikereket érjenek el.
Prémium megoldás kis- és középvállalatoknak
Szolgáltatásunkban a kisebb vállalkozások számára is prémium megoldást biztosítunk. Számos olyan funkciót valósítottunk meg, amivel könnyebbé, egyszerűbbé tettük ügyfeleink mindennapi működését. Megértjük a nem szakmai kommunikációt és odafigyelünk, hogy sok ügyfelünknek nem core tevékenység az ügyfélszolgálat vagy a call center.
Letisztult, intuitív, könnyen kezelhető felületek
Rendszerünk fejlesztésénél stabilitásra, egyszerű kezelhetőségre törekszünk. Rendkívül fontos, hogy átgondolt, letisztult felületekkel, folyamatokkal rendelkezzen rendszerünk, akár dizájn szempontokat is mellőzve. Megoldásunkat több, mint egy évtizede fejlesztjük üzleti elvárásoknak megfelelően, figyelembe véve, hogy stabil, minél kevesebb szakértelemmel jól működtethető legyen.
Megoldásainkat választották
Hiszünk abban, hogy az elégedett ügyfélnél nincs jobb ajánlás
Alakítsa ki velünk call centerét, ügyfélszolgálatát!
200+ ügyfél, 15+ év szakmai háttér, 300 000+ hívás kezelése naponta
Segítőkész szakmai támogatás, beruházási költségek és hűségidő nélkül, felhő alapokon.
Írjon nekünk, munkatársaink készséggel állnak rendelkezésére!