CapITris - felhő alapú call center rendszer

Cégünk szakemberei közel egy évtizedes tapasztalatokkal rendelkeznek Call Center rendszerek fejlesztése és üzemeltetése területén. Az ezen időszak alatt megszerzett tapasztalatok lehetővé teszik, hogy megfeleljünk a szakmai kihívásoknak, emellett kreativitással, innovatív munkaszemlélettel és egyedi megoldásokkal piaci előnyökhöz juttassuk ügyfeleinket. Fontos szempont számunkra, hogy ügyfeleink egyedi igényeit is meg tudjuk oldani, ezzel biztosítva komoly versenyelőnyt részükre.

Professzionális rendszer hűségidő és bevezetési költség nélkül

  • Teljes körű, kedvező percdíjú távközlési szolgáltatások (számhordozás, kék, zöld számok)
  • Telesales, telemarketing kampányok kezelése
  • Piackutatási projektek piackutatói igényeknek megfelelő kezelése (szkript, kvóta)
  • Professzionális ügyfélszolgálat kialakítása, online ügyfélelégedettség mérése
  • Multichannel funkciók egy rendszerben integrálva
  • Online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
  • Ügyfél adatbázis frissítése, telefonon és online ürlapokkal
  • Saját, rendszerbe integrált időpontszervezés naptár funkciókkal külső munkatársak részére
  • ClickToCall funkció
  • Többféle integrációs lehetőség (json, xml, egyedi)
csomagok

főbb tulajdonságok

  • Valós idejű projektköltség kalkuláció (telefon, HR költség)
  • Egyszerű projekt és adatbázis menedzsment
  • Egyszerű, könnyen kezelhető, grafikus szkriptelési felület
  • Táblázatos űrlapok, feltételvizsgálatok, véletlenszerű kiválasztások
  • Piackutatói igényeknek is megfelelő kvótázási és szkriptelési rendszer
  • Egyedi hívási listák, panelek, hívási listáknál egy rekordon belüli több kontakt kezelése
  • Dinamikus szövegkezelés feltételrendszer szerint
  • Valós idejű statisztikák, operátori teljesítmény mérése
  • Telefonos és online kérdőívek egy rendszerben
  • Szkriptben definiálható email sablonok, dinamikus szövegkezeléssel, egyedi csatolmányokkal
  • Manuális, prediktív tárcsázási lehetőségek
  • Hangrögzítés, hanganyagok tárolási igényeknek megfelelően
  • Többféle belehallgatási módszer
  • SBR, irányítható hívásvégződtetés akár külső telefonszámra adatbázis alapján
  • IVR menü, várakozási sorok kialakítása
csomagok

kapcsolat

információ- és ajánlatkérés

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu

ügyfélszolgálat

+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu

Munkanapokon
9:00 - 17:00 között

műszaki hibabejelentés

+36 1 44 33 501
helpdesk@adertis.hu

Copyright © 2017 ADERTIS Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
www.adertis.hu