Egyszerűen, érthetően, mindenkinek

Csomagjaink összeállításakor kiemelt szerepet töltött be az egyszerűség és az átláthatóság. Célunk az elégedett ügyfél, hiszen hűségidő nélkül szolgáltatunk, így teljes funkcionalitású rendszert és kiemelt támogatást biztosítunk minden meglévő és új ügyfelünk részére mérettől függetlenül.

SZERZŐDÉS, TÁMOGATÁS

cc1

call center

cc2

ügyfélszolgálat

cc3

teljes
Havi rendszerhasználati díj (4 munkaállomással) 36 000.- Ft 36 000.- Ft 48 000.- Ft
VoIP vonali előfizetési díj (/hó) 5 000.- Ft 5 000.- Ft 5 000.- Ft
További munkaállomások díja (munkaállomás/hó) 9 000.- Ft 9 000.- Ft 12 000.- Ft
Távközlési díjak (belföldi vezetékes irány / perc) 2,9.- Ft 2,9.- Ft 2,9.- Ft
Távközlési díjak (belföldi mobil irány / perc) 7,9.- Ft 7,9.- Ft 7,9.- Ft
Bevezetési költség, egyszeri díj 0.- Ft 0.- Ft 0.- Ft
Hűségidő nincs nincs nincs
Bevezetés támogatása
Segítőkész, ügyfélközpontú technikai és szakmai támogatás

TELJES KÖRŰ TÁVKÖZLÉSI SZOLGÁLTATÁSOK

Kedvező belföldi mobil és vezetékes percdíjak
Kedvező nemzetközi hívásdíjak
Számhordozás, zöld számok biztosítása
Irodai telefonkészülékek integrációja
Hangrögzítés, hangállományok letöltése, belehallgatás

SPECIÁLIS ÜGYFÉLSZOLGÁLATI FUNKCIÓK

Nem fogadott hívások megjelenítése, egyszerű kezelése operátori felületen
Operátor saját beszélgetéseinek visszahallgatása kliens programból
"Kövess mobilon" szolgáltatás
Egyedi wallboard kialakítása
Gyorsan, egyszerűen kezelhető ADMIN felület
Asztali IP készülékek csatlakoztatása

ÁLTALÁNOS FUNKCIÓK

Projekt, adatbázis, felhasználó menedzsment
Fejlett manuális és prediktív tárcsázás
Piackutatói elvárásoknak megfelelő szkriptelési rendszer
Valós idejű, több dimenziós kvótakezelés
Sablonizálható, ütemezhető email küldés
Egyszerűen kezelhető statisztikai rendszer

EMELT SZINTŰ SZOLGÁLTATÁSOK

Automata telefonos, tömeges hangüzenet kampányok támogatása
Saját naptár funkció webes eléréssel, pl. időpontegyeztetéshez
Web alapú, programozható űrlapok készítése
Online kérdőívek készítése
API, összekapcsolódás más rendszerrel

IRODAI TELEFONKÖZPONT FUNKCIÓK

Kívűlről is hívható konferencia szoba
Több szintű IVR menü, egyedi híváslogika kialakítása
Csengetési sorrendek, csoportok kialakítása (több mellék egyidejű csörgetése)
Több telephely összekapcsolása (asztali készülékek, teljes telefónia)
* A feltüntetett árak nettó árak, az ÁFÁ-t nem tartalmazzák!

kapcsolat

információ- és ajánlatkérés

+36 1 44 33 500
info@adertis.hu

ügyfélszolgálat

+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu

Munkanapokon
9:00 - 17:00 között

műszaki hibabejelentés

+36 1 44 33 501
helpdesk@adertis.hu

Copyright © 2017 ADERTIS Informatikai Fejlesztő és Szolgáltató Kft.
www.adertis.hu