INNOVATÍV ÜGYFÉLSZOLGÁLATI RENDSZER HŰSÉGIDŐ NÉLKÜL

MILYEN PROBLÉMÁKRA TUDUNK MEGOLDÁSSAL SZOLGÁLNI?

Vesztett hívások

Napi 20-30 beérkező hívás felett lead-ek veszhetnek el, nem követhető ki lett visszahívva és ki nem. Erre a helyzetre megoldásként szolgál egy telefonos ügyfélszolgálati rendszer. CapITris alkalmazásunk egyéni és globális visszahívási listákat is kezel, így minden nem fogadott hívás meghatározott időn belül vissza lesz hívva, biztosítva ezzel az ügyfél elégedettséget.

Webáruházak ügyfélszolgálata

A tapasztalatok azt mutatják, hogy a vásárlók sokkal jobban megbíznak egy webáruházban, ha van telefonos ügyfélszolgálata vezetékes telefonszámmal. Alapvetően fontos szempont, hogy a bejövő hívások adott időn belül megválaszolásra kerüljenek, vagy elfogadható időn belül visszahívásra kerüljenek.

Visszahallgatási lehetőség

Minden ügyfélszolgálaton előfordulhat, hogy a munkatárs nem tudja rögzíteni a hívó által elmondottakat, vagy nem biztos benne, hogy jól jegyezte le azokat. Ilyen esetekben nagy segítség, hogy a rendszerből egyszerűen vissza tudja hallgatni a munkatárs saját beszélgetéseit.

Ügyfélszolgálatok hangrögzítéssel

A fogyasztóvédelmi szabályok részletesen szabályozzák, a hangrögzítésre kötelezett ügyfélszolgálati tevékenységeket, például a panasz- és reklamáció kezelés. Ilyen hívásoknál a szabályok a megfelelő tájékoztatást is előírják. Ezeket a kívánalmak egy ügyfélszolgálati rendszerrel jól teljesíthetőek megelőzve a felügyeleti hatóságok eljárásait.

Egyszerűen integrálható

A CapITris fejlesztésénél fontos szempont volt, hogy más rendszerekkel hatékonyan együtt tudjon működni. Rendszerünkhöz fejlett összekapcsolódási felületet (un. API-t) biztosítunk. Ennek eredményeként, számos rendszerrel alakítottunk ki összekapcsolódást, biztosítottuk az optimális működést.

Emeltszintű szolgáltatások, egyedi megoldások

A CapITris-ben a hívások státusza, a hívásadatok, visszahívások folyamata követhető. Rendszerünkkel az ügyfélszolgálatok a hívót telefonszám vagy vevőkód alapján azonosítani tudják, lehetséges a VIP ügyfelek kiemelt kezelése. Valós idejű statisztikák alapján teljes képet alkothatunk a kollégák munkájáról és a call center működéséről.

Megoldásaink


 LEGYÜNK ELÉRHETŐEK!
 

  • Elvesztett lead-ek minimalizásála, nincs többé foglalt vonal
  • Nem fogadott hívások megjelenítése, visszahívások kezelése
  • Teljes körű, akár óránkénti bontásban statisztika a hívásokról, elérési arányokról
  • Webáruházakhoz, weboldalhoz telefonos ügyfélszolgálat kialakítása
  • Irodai telefonközpont megvalósítása, asztali készülékek, külső telefonok, mobilok kezelése
  • Egyedi kapcsolási logika kialakítása (pl. VIP ügyfelek kiszolgálása, vevőkód, vevő telefonszám alapján azonosítás)
  • Hangrögzítés, IVR menü, hanganyagok tárolása igényeknek megfelelően
  • Központi telefonkönyv funkció kialakítása
  • Összekapcsolódás meglévő ügyviteli, CRM rendszerrel
  • Rugalmasan bővíthető mellékek száma, több telephely összekapcsolása
  • Részletes telefonhívási napló (CDR)
  • Zenés hívásvárakoztató (Queue)

TELJES KÖRŰ KOMMUNIKÁCIÓ EGY RENDSZERBEN
 

  • Egyszerű, könnyen kezelhető, grafikus felület
  • Kimenő, bejövő call center funkciók
  • Telesales, telemarketing kampányok kezelése
  • Professzionális ügyfélszolgálat, online ügyfélelégedettség mérése
  • Folyamatalapú adatfelvétel (behajtás, követeléskezelés)
  • Több csatornás kommunikáció egy rendszerben
  • Online kutatások, kérdőívek, belső vállalati felmérések
  • Ügyféladatbázis frissítése, telefonon és online adatlapokkal
  • Időpont szervezés naptár funkciókkal külső munkatársak részére (webes eléréssel)
  • Ügyfélközpontúság, egyedi igények megvalósítása
  • Magas fokú adatbiztonság, egyszerű integrálhatóság
INFORMÁCIÓ- ÉS AJÁNLATKÉRÉS


+36 1 44 33 500
info@adertis.hu

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT- ÉS RENDSZERTÁMOGATÁS


+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS


+36 1 44 33 501
info@adertis.hu