Innovatív Megoldás
Egyszerűen. Érthetően.

Mire jó egy ügyfélszolgálati rendszer?

Híváskezelés
Hívások kezelése, hangrögzítés

Napi 20-30 hívás felett értékes hívások veszhetnek el, nem követhető ki lett visszahívva és ki nem. Erre a helyzetre megoldásként szolgál egy telefonos ügyfélszolgálati rendszer, ami naplózza és megjeleníti a munkatársak számára a nem fogadott / zárva tartás / ivr-ben letett hívásokat, amiket akár azonnal vissza tudunk hívni.

Szkriptek készítésével a hívásokhoz hibabejelentő, panaszkezelő űrlap, témakör csoportosítás hozható létre. (pl. kategóriák, ajánlatkérés, megrendelés, tájékoztatás)

Statisztika
Kommunikáció több csatornán

Telefon, e-mail és chat kezeléssel munkatársai egy rendszerben, hatékonyan tudnak dolgozni, továbbá ügyfélhez rendelten teljes eseménytörténet is készíthető. A kommunikációs csatornákat keverten is lehet használni, így maximalizálva a többcsatornás kommunikáció előnyeit.

Irodai telefon alközponti funkcióval nem csak az ügyfélszolgálati munkatársak hanem a cég többi munkatársa is sima asztali készülékkel bevonható a rendszerbe.

Statisztika
Statisztikák, felügyelet, integráció

Valós idejű felügyeletet és statisztikákat biztosít a rendszer, amiben különböző bontások szerint tudjuk ügyfélszolgálatunkat monitorozni. Lehetőség van a zárva tartás vagy ügyelet alatt beérkező hívások kimutatására is.

Ügyviteli, CRM szoftver használata esetén a két rendszer összeköthető, így a telefonszám alapján az ügyfélszolgálati rendszerben akár automatikus hívó azonosítás, priorizálás (normál, vip ügyfél, ...) is történhet.

Milyen megoldást kínálunk?

Megoldásunk fejlesztésénél kifejezetten szem előtt tartjuk, hogy számos ügyfelünk KKV szektorban dolgozik, így igényeik, az alkalmazott folyamataik akár jelentősen eltérhetnek egy hagyományos call center működésétől. A kezdetektől számos olyan funkciót építettünk a rendszerünkbe amik hatékonyan segítik a munkát, figyelembe véve, hogy sok esetben nem - hagyományos call center operátor - dolgozik az ügyfélszolgálaton.

Kliens felület
Operátor felület
E-mail kezelés
E-mail kezelés
Wallboard
Wallboard
INFORMÁCIÓ- ÉS AJÁNLATKÉRÉS


+36 1 44 33 500
info@adertis.hu
Munkanapokon 9-17

ÜGYFÉLSZOLGÁLAT- ÉS RENDSZERTÁMOGATÁS


+36 1 44 33 500
helpdesk@adertis.hu
Munkanapokon 8-17

MŰSZAKI HIBABEJELENTÉS


+36 1 44 33 501
noc@adertis.hu
7/24 ügyelet